۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۴۰

کمپانی روسی حق پخش تلویزیونی «انارهای نارس» را خرید

کمپانی روسی حق پخش تلویزیونی «انارهای نارس» را خرید

کمپانی سینمایی kamer ton media حق پخش فیلم سینمایی «انارهای نارس» به تهیه کنندگی و کارگردانی مجیدرضا مصطفوی در کشور روسیه را خریداری کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمپانی kamer ton media که به تعدد سینماها و شبکه های نمایشی بین المللی معروف است خرید حق پخش فیلم «انارهای نارس» را نیز در لیست محدود فیلم های خریداری شده سال 2014 خود قرار داده است.

بر اساس برنامه ریزی این کمپانی، اولین نمایش فیلم «انارهای نارس» توسط شبکه تلویزیونی فرهنگ و هنر روسیه (Tv Culture) به مدیریت کریل روزلگوف منتقد و کارشناس بین المللی سینما که سالها است ریاست هیات انتخاب و سیاست گذاری جشنواره فیلم مسکو را بر عهده دارد، خواهد بود.

این پخش در قالب برنامه پربیننده تلویزیونی «فرهنگ سینما» به همراه گپ و گفتگوی یک ساعته کریل روزلگوف با مجیدرضا مصطفوی درباره این فیلم و سینمای ایران خواهد بود.

فیلم سینمایی «انارهای نارس» پیش از این در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم مسکو، مسابقه اصلی جشنواره فیلم سائوپائولو و مسابقه سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره فجر حضور داشت و نامزد 2 سیمرغ بلورین شد. همچنین این فیلم در پخش بین الملل مورد تحسین فیپرشی و هالیوود ریپورتر قرار گرفته است.

پخش بین الملل فیلم «انارهای نارس» به عهده محمد اطبایی است.

کد خبر 2412395

برچسب‌ها